IBS-zaparciowy, czy ktoś z Was miał takie objawy?

Po tym jak się przywitasz z resztą forumowiczów, możesz skorzystać z tego działu, aby lepiej opowiedzieć nam o swoich problemach.

IBS-zaparciowy, czy ktoś z Was miał takie objawy?

Postprzez enco » 27 kwi 2019, o 22:27

Cześć!
Mam 21 lat, jestem studentem i od 1.5 roku mam ostre problemy ze strony układu pokarmowego - pewnie jak każdy z Was, również zrobiłem mnóstwo badań, od morfologii krwi, moczu, po kilka gastroskopii, kolonoskopii, badań kału na pasożyty, bakterie itd - nic nie wyszło, także IBS nie został u mnie stwierdzony - jedynie, że nie wiadomo o co chodzi. Leki: od xifaxanu, polprazolu, intesty, tribuxa forte, duspatalinu retard (jedyny, który 'działa'), po zioła bonifratów. Byłem u masy gastrologów, w sumie wielu różnych lekarzy - pozostali mi jedynie: psychiatra i psycholog, których mam już umówionych, ale szczerze mówiąc, jestem totalnie bezsilny i straciłem nadzieję już jakiś czas temu, właściwie to gdyby nie rodzina, nie wiem czy dalej bym tu był.

Jedyne jedzenie po jakim czuje się 'znośnie' i nie mam tak okropnych: zaparć i niestrawności to pieczywo, tłuszcze i mięso. Nie mogę spożywać żadnych (nawet gotowanych) warzyw, owoców, orzechów (mam wrażenie, że czegokolwiek z błonnikiem). Dochodzą jeszcze wzdęcia i totalny brak energii przy zaparciach - ale to chyba naturalna kolej rzeczy. Dodam jeszcze, że nie czuję żebym czymkolwiek się stresował, ale rozumiem, że może to być podświadome.

Jestem tu nowy, dołączyłem dosłownie przed chwilą i.. pomyślałem, że podzielę się z Wami moją historią i może kojarzycie kogoś, kto sobie z czymś takim poradził, ew. może ktoś z Was tak miał/ma?

Serdecznie pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję za każdą odpowiedź!
enco

Wariant IBS: zaparciowy
Początek choroby: 1
Dolegliwości ogólnie: Niestrawności po prawie wszystkim; zaparcia

Re: IBS-zaparciowy, czy ktoś z Was miał takie objawy?

Postprzez Jacek » 28 kwi 2019, o 09:53