Propozycja zarabiania w domu.

Propozycja zarabiania w domu.

Postprzez lukasz0 » 6 gru 2016, o 13:31

Cześć.
Może wielu z Was ma problem ze znalezieniem pracy z powodu choroby... Ja na razie studiuję i nie mam tego problemu, jednak chciałbym sobie dorobić cokolwiek i znalazłem fajny sposób na zarobienie kilku dolarów (nawet do 30$ miesięcznie :shock: ). Dlatego chciałbym się z Wami tą wiedzą podzielić. :)

A mowa tu właśnie o stronie internetowej www.ClixSense.com Jest to program typu PTC, czyli zarabianie w nim polega na oglądaniu reklam, klikaniu w reklamy, wypełnianiu ankiet. Obecnie to jeden z najlepszych programów na rynku PTC. Członkostwo w ClixSense jest darmowe, legalne i w każdej chwili możesz z niego zrezygnować. Jest to program międzynarodowy. Otwarty jest na amerykańskich i międzynarodowych użytkowników. Aby przystąpić do programu musisz mieć minimum 16 lat.
Teraz przedstawię w jaki sposób można na tej stronce sobie dorobić :D
View Ads – tu klikamy w płatne linki i banery: $0.001 – $0.02 / za klik (dziennie około 10 – 25 reklam).
Surveys – płatne ankiety – wartość od około $ 0,80 za wypełnienie ankiety wzwyż. Jest to zdecydowanie najlepsza część tego serwisu. Tu zarabiamy najwięcej. Dostajemy tu ankiety od wielu różnych firm takich jak: CINT, YourSurveys, OpinionWorld i na zaproszenie wiele innych takich jak Toluna itd. Ankiety są po polsku.
ClixGrid – Klikanie w sekcji klików konkursowych: Codziennie w sekcji ClixGrid otrzymasz 30 szans na wygranie 10$ (nagrody od 0,1$ do 10$)
Offers, Tasks – płatne oferty, zadania
No dobrze, ale jak dokonać wpłaty zarobionych pieniędzy na konto? :?
Wypłatę można zażądać na konta PayPal, Paytoo, Payza , Neteller, po zgromadzeniu minimum 8$ – użytkownicy Standard oraz 6$ użytkownicy Premium. Wypłaca punktualnie i bezproblemowo.

NIE MA ŻADNEGO RYZYKA, BO NIC NIE TRZEBA INWESTOWAĆ!!!

Z wyrejestrowaniem też nie ma problemu. Po 3 nieaktywnych miesiącach, kasują konto automatycznie.